fredag 28 mars 2014


Hej på er!

I förrgår började jag bli förkyld, vaknade lite täppt i bihålorna och tjock i svalget, hoppades att det skulle ge sig, att det var falskt alarm, men det var det inte, i går var jag ännu sämre och i natt var det inte kul alls. Alltså hur mycket kan man snyta sig egentligen, det tar ju aldrig slut.. =)
Så jag sitter i soffan och snyter mig dagarna i ända, jag orkar vara uppe med hjälp av Ipren. Jag har ju lite att fixa med och som tur är går det mesta att göra från datorn.. =)

Och jag är ju sån som försöker tänka positivt för det mesta, så jag känner tacksamhet att förkylningen kom nu och inte om en vecka för då har jag inte tid att vara sjuk .. =)

Det är ju en del att stå i när man ska starta företag, så i veckan har jag tecknat alla de försäkringar som krävs för mig och mitt företag. Jag har även bokat annonsplats i vår stora gratistidning, Magazin24, så att jag kan vara med där nästa vecka och om jag har tur kommer en reporter och gör ett reportage om mig med, jag blev nämligen intervjuad av dem när vi hade avslutning på Starta-eget-kursen så de kanske ville göra en uppföljning på det .. =)


Nu har jag i alla fall bestämt ett startdatum, så lördag den 5 april kommer jag att ha Öppet hus på min mottagning. Jag kommer att bjuda på lite tilltugg och ha lite specialerbjudanden men framför allt vill jag ge folk möjligheten till ett spontanbesök för att se hur det ser ut och vem jag är, för sen kan man bara komma till mig efter att man bokat tid, för jag kan ju inte ta emot kunder/besökare under tiden jag ger en behandling, så då får det lov att bli så .. =)

Om du har Facebook kan du följa mig och Harmonikällar´n där .. klicka här

Och den nya hemsidan la jag upp i går, så vill du följa mig där kan du klicka på bilden så hittar du dit .. =)


I morron är det MC-mässa i Västerås, det hade vi tänkt åka på, jag hoppas bara min förkylning är bättre så att jag orkar, annars får gubben åka dit utan mig, men det vore kul att komma iväg .. =)


Nu får ni ha en riktigt skön helg, soligt o varmt ska det ju bli .. underbart!!! =)

Kram Patricia