lördag 29 september 2012

 
Tjingeling! .. =)
 
I torsdags var mina små prinsessor på besök, när jag lagade middag så kom Rozzi och la sig vid spisen, i hopp om att köttfärsen skulle ramla ur pannan och ner på golvet .. ;)
Och då passar Clara på att lägga sig och mysa med Rozzi på golvet, hon älskar att mysa med henne och går ofta fram och lägger kinden mot hennes päls, och får hon chansen att lägga sig o mysa på golvet så gör hon det .. ser så kul ut .. =)
 
I går blev det soligt och fint väder på eftermiddagen så jag tog en tur med hojen när jag kom hem från jobbet, sen när gubben kom hem så ville han med ut och köra hoj så då tog vi en tur till .. stannade och käkade på vägen så hade vi det klart för kvällen .. ;)
 
Idag var vi och köpte 2 fåtöljer till min lokal.
Jag har ju börjat träna på Mediala sittningar och då ville jag ha något bra att sitta i, enkelt men bekvämt och de här kändes bra och var lagom stora, så de fick följa med hem och jag känner mig nöjd .. =)
 
 
Hoppas ni alla har en skön helg!
 
Kram Patricia

2 kommentarer:

Nina sa...

Goa Clara o Rozzi :)
Önskar er en fin dag!
Kram Nina!

Photo by Maria sa...

Bästaste vännerna de där två söta golvkelarna =) Söta är de..

Blev ju kanonfint med de två fåtöljerna..

Ha nu en fin kväll..

Kram Mia