söndag 13 maj 2012


Fånigt mallig!

Ja, så känner jag mig .. =)
Jag är fånigt mallig över min motorcykel, tycker den är så jäkla fin .. hi hi.

Var så sugen att ta en tur på den idag men ingen av mina övningskörnings-handledare hade tid med mig så det blev ingen tur. Men jag körde ut hojen på garageinfarten och tvättade den så fick jag i alla fall starta upp den .. ha ha.

Bilderna blir ju inte så bra i villa-miljö, blir rörigt i bakgrunden men det får ni stå ut med .. =)


Ska ta mig till någon vacker miljö nån gång och ta lite finare foton på skönheten ... =)




Gubben ville ju inte vara sämre, så han tog ut sin hoj o tvättade av den med, så nu står det två nytvättade skönheter här hemma .. =)


Sen tog vi en tur ut till mina föräldrars stuga. Ån har riktigt högt vattenflöde just nu så den är ju nästan dubbelt så bred mot vad den brukar vara och det är väldigt strömt.

Älsklingen står o gottar sig i solen .. =)

Och lilla Clara med familj var också där ute, och lite mat var hon ju tvungen att få i magen .. farmors sockergryn .. <3

I morron är det ny vecka igen och dags för 3:e körlektionen på trafikskolan, vi får väl se vad han tycker vi ska träna på denna gång .. =)

Må så gott!
Kram Patricia

5 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Förstår gumman att du är mallig...ska du vara oxå..fina bilder du visar:)...jo vi vill ha ett rum till me många garderober nu när vi ska bo där:)...ja jag hoppas jag hinner me växthuset i år...kram på dej Patricia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Clara är söt som vanligt, vilka ögon! Och nog är det en skönhet din hoj, du ska känna dig stolt över att det är din.
Kramar
AnnaMaria

Annes vita rum sa...

Klart du ska vara mallig;) urtjusig är din hoj! tufft gjort att ta mc kort! lycka till!/Anne

Anne sa...

ååå, det var det där med mc-kort och mc...Är så sjukt avundsjuk på dig fast inte missunnsamt utan bara störd över att jag inte tar tag i det själv...=)

Vi håller på att etablera ett växthus hos oss. Det fina i kråksången är ju att maken har lite bra-att-ha-saker hemma när vi kommer till just grävning och sådant...typ en grävmaskin. Den underlättar ju arbetet otroligt..;-)

Ha en go måndag.

Kram

Hanna sa...

Så vackert vid åhn.
Kram
Hanna