måndag 23 april 2012


Nu börjar vi bli klara i nya lokalen och i lördags hade jag Öppet hus med Invigning. Det kom en hel del gäster och jag fick så mycket fina blommor och presenter och lyckönskningar som jag aldrig hade räknat med .. blev så glad! .. =)

Så, här kommer en liten bildkavalkad från hur det ser ut idag. Det är inte helt klart, nya mattor är beställda och kommer om ca 1 vecka, och det ska upp lite mer på väggarna men i det stora hela är det färdigt .. =)






Och i kväll hade jag första healing-kunden och tänk det gick bra att heala även i nya lokalen .. vilken tur .. hi hi.

Och jag måste ju berätta, idag var jag till trafikskolan och tog första MC-körlektionen och det gick jättebra. Nu känns det i kroppen och jag lär ha träningsvärk i morron, men oj va kul det var .. om en vecka är det dags för nästa lektion .. =)


Må så gott!!
Kram Patricia

7 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilket jobb ni har gjort, och så snabbt. Lokalen är så stor, ljus och fin. Och så snyggt med draperierna, blev som en egen hörna för healingen. Och det har du i händerna så heala kan du göra var som helst säkert.
Stort grattis till superfin ny lokal.
Kramar
AnnaMaria

Gunillasljusglimtar sa...

Åh va fiint Patricia! Lycka till nu med allt! Grattis i efterskott på namnsdagen vännen,ett fint namn tycker jag..Ja inte bra på att kommentera nu när vi river o ska bygga till stugan,ska ju flytta hit permanent.Stort steg men såå roligt! Kram på dej gumman ♥ Gunilla

Vardagslycka sa...

Åh, vad fint ni har gjort Patricia! Så skönt med en egen lokal att ha allt samlat i, och det ser så stort ut men ändå varmt och ombonat!
Önskar Dig all lycka både med lokalen och med körkortet!
Kraaam, Carina

Photo by Maria sa...

Vad fint ni har gjort, blir ju perfekt för dina behandlingar..

Jag trodde att du slutat sälja kläder och underkläder..

Lite avis på din mc-lektion, men du är värd det och jag hoppas du snart har kortet i din hand =)

Kram Mia

Anne sa...

åå, din lyckans ost, som kör MC igen..:)
synd att du bor så långt bort från mig, det hade varit spännande att pröva någon behandling hos dig..:-)

Lycka till med din körning..:-=

Kram

Mina Gouldsamadiner sa...

Oj oj gjort om.Så snyggt och ljust och fräscht det ser ut.Jag säger det igen,synd att jag inte bor närmre.Hade gärna provat på både det ena och det andra...
Kra Kicki.

Hanna sa...

Jag har tyvärr flyttat min blogg.
Hoppas att du kan följa med.
Kram
Hanna