onsdag 26 oktober 2011


Nu är det snart 3 veckor sen jag gick Reiki healing utbildningen och jag har healat 2-3 personer per vecka för att träna.
Jag förundras varje gång över att jag har den här förmågan, det känns helt overkligt .. =)

Och det är så roligt när mina "övnings-kunder" dels berättar hur nöjda de är och hur skön behandlingen varit, men även efteråt när jag fått respons från några om hur mycket bättre de mått efter att de fått healing av mig.. det glädjer mig enormt mycket och ger mig självförtroendet att fortsätta ge healing .. =)

Några kloka ord ur Reiki-prinsiperna:

Idag tittar solen fram lite då och då och det är en skön ledig höstdag.. =)

Må så gott!
Kram Patricia

6 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Åh vilken härlig höstbild! Tack för titten gumman...Kan tro att "dina" kunder är mer än nöjda...Kram Gunilla

vita drömmar och svarta tassar sa...

Va kul att de är nöjda! men du känns som en person med stort hjärta så du har nog mycket att sprida med din värme.....vilket fint handfatsset har nog aldrig sett något liknande"kul"....

Ha det bra!
kram wivi

Mina Gouldsamadiner sa...

Så kul att det går så bra med din healing och va spännande.Hade velat testa.
Härligt höstkort...
Kramiz.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var roligt att det går så bra, fast jag är inte förvånad. Du verkar ha så bra energi, kommer och bli din grej det här.
Kramar
AnnaMaria

Gunillasljusglimtar sa...

...Vill bara önska dej en fiin helg ♥ Kram Gunilla

Gardenhouse sa...

Hej!
Kul att kika runt hos dig här händer och handlar det om allt möjligt, trevligt.
Min kollega på jobbet håller också på med reiki healing, spännande och intressant. Lycka till!
Trevlig helg, Sussi