lördag 29 oktober 2011


Idag bjöd vi hem Clara med familj på middag, efter maten gick karlarna ner i garaget och grejjade.
Clara är lite förkyld och snorig (syns på bilden) men hon var lika go och glad för det .. =)

Hon far ju runt överallt och sätter sig ofta till rätta bredvid någon av hundarna och tar en liten paus. Här har hon satt sig till rätta bredvid Rozzi som låg och tuggade ben, Clabbe står bakom och smyger och väntar på tillfälle att stjäla Rozzis ben fast han har ett eget bredvid .. ha ha

Clara är inne i en period där det ska mysas väldigt mycket, mot kinden, kuddar, mitt renskinn i soffan och så Rozzi så klart. Hon såg för go ut när hon la huvet på sne och lutade sig mot Rozzi och himlade med ögonen och satt så en bra stund och myste .. =)

Nu är det smågodis och cola-mys i TV-soffan och se vad det nya gänget på "Så mycket bättre" har att erbjuda, jag gillade verkligen förra säsongens program och gäng.

Ha en fortsatt skön helg!
Kram Patricia

11 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Så mysig Clara är! Jag längtar efter min lilla Julia när jag ser henne.
Ser nu på Så mycket bättre och det är ju så bra artister, härligt.
Kram Eva

Hanna sa...

Så jätte mysiga bilder.
Kram
Hanna

Vardag och flärd sa...

Hej igen och grattis till vad som kommer nästa år! Dubbel lycka!
Kram Eva

Gardenhouse sa...

Så mysigt det är med barnbarn, de är verkligen grädden på moset ;)
Jag har också sett Så mycket bättre i kväll, tycker om det.
Kul att du tittade in till mig med.
Önskar en fin Söndag.
Kram Sussi

MiaMaria sa...

Hejsan!

Vilken söt bild på lilla Clara och Rozzi!

Ha en skön söndag!
MiaMaria

Gunillasljusglimtar sa...

Hej på dej vännen! Åh gud så söt lilla Clara är..självlockig som farmor eller? Man vill ju gärna att dom ska ha fått nåt av en själv,hihihi.Tack för kiken hos mej,jo jag jobbar som personlig assistent sen 6 år tillbaka.Vi jobbar 7 dygn i månaden,93%.Är en utmaning men det är nog det jag vill ha.Vi har journatt så vi sover ganska bra just nu.Jaa nu vet du liite mer om mej,bara kul!! Kramar Gunilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken härlig bild, där är två som gillar varandra. Vi tittade också på Så mycket bättre, vilket gäng dom fått ihop iår. Kommer följa det helt klart.
Ha en fin söndag
Kramar
AnnaMaria

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Vilka mysiga bilder. Ha en trevlig söndag
Kram

Gunillasljusglimtar sa...

Hej Patricia igen! Det var ett evigt rännande på mej va? Hihi,bara tyckte det var så roligt när du skrev att din moster bodde i Karlsborg!! Där bodde jag som 16 åring..Min bästis som jag skrev om för några dagar sen,vi ville ju INTE bo hemma utan flytta.Så det blev Karlsborg,fick jobb på luxor,men vi ville tillbaka till Skövde så då "flytta vi två bästisar ihop i skövde"..Det var tider det...1974 bodde jag där...Ha det gott kram Gunilla

Mina Gouldsamadiner sa...

Hemskt fina bilder fångade i rätt ögonblick.Ska iväg och jobba natt och Olga ska oxå med,inatt fick jag ju jobba en timme extra...11 tim i sträck...hua...
Kramiz.

Ebbas Änglar sa...

Hallå där!!
Tack för fina rader hos mig♥♥

Vilken liten guldklimp hon är lilla Clara! Mysiga bilder på henne & hundarna. Det första fotot är ju klockrent!! Haha!!!

Spännande med din healing. Kan tänka mig att det är givande både för mottagaren men oxå för dig.

Ha en fin vecka! Kram från mig// Malin