måndag 3 oktober 2011


I går fick jag äntligen hjälp av gubben att borra i de eländiga gamla betongväggarna i butiken så att jag fick upp Tavel-listerna på väggen och kunde sätta upp mina bilder ... =)

Det blev riktigt bra om jag får säga det själv .. hi hi

Bilder som inspirerar till Meditation och Healing.

Det känns som jag aldrig känner mig helt nöjd där nere .. kommer hela tiden på saker jag vill förändra .. men vad gör det, små saker går ju att ändra på hur många gånger som helst .. och det är kul att gå där nere och pyssla och känna in hur jag vill ha det .. trivs nere i min lilla "skrubb" .. =)

Jag längtrar något aldeles otroligt till lördag då jag äntligen får börja min Reiki healing utbildning .. =)


Må så gott!!
Kram Patricia

8 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har så mysigt, och fotolisten blev jättebra.
Jo du prydnadsäpplena är fina, men jösses så många. Igår krattade jag och krattade och krattade.... Jag skulle kunna gå kvar där än för det dimper ner hela tiden.
Kramar
AnnaMaria

josefin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Stina sa...

Det är snyggt med tavellister.:-) Kram Stina

Anonym sa...

hej vännen! tack för berömmet men det är ju GOA Stina som hjälper mej,kan ju inget sånt...ÄN! Jo så ser den blåbärsbusken ut ,är amerikansk heter Putte på svenska(det kallades min man för i mååånga låånga år,lite komiskt)Ha det gott,fint det blev hos dej i källarn...Kramis Gunillas ljusglimtar

Mina Gouldsamadiner sa...

Så mysigt att gå i den lilla skrubben och pyssla.Den där bänken hade jag med stor glädje lagt mig på.Ha det så trevligt på kursen...
Kramiz.

Lilla Rummet sa...

Ser så mysigt ut i din lilla skrubb och tavellisten men alla foton är så fin. Ser inbjudande ut.
Lycka till med kursen.
Kram Britt

Lena sa...

Tycker det ser helt underbart ut:) Lycka till:) Kram kram

oumberligating sa...

Va fint det blev....hittar dig i en kommentarkolumm självklart skriver jag en rad och "hälsar"!
Hoppas allt är väl med dig!
kram ifrån Oumberlige Peter!