onsdag 24 augusti 2011


Hej på er .. =)

Förra veckan fick jag fin-besök på jobbet .. =)
Clara och mamma Ann-sofie var ute och gick och tittade in lagom till fikarasten. Tänk vad ett sånt besök förgyller arbetsdagen .. =)

I söndags em blev det en tur med hojen och sällskap med vännerna Sussie & Christer, vi tog en tur till det populära "hojåkar"-fiket Markan i Strömsholm.


I går var det dags att åka till Helen på Hälsokällan 4U och fixa naglarna igen. Hon hade fått in en helt ny färg .. en mörk härlig lila som jag så klart ville ha på mina naglar .. jag blev helnöjd och älskar färgen .. =)

I dag är det ju Onsdag och ledig dag för min del, vaknade av ett SMS där jag fick frågan om jag ville vara barnvakt till Clara på f.m. .. och inte kunde jag tacka nej till lite Clara-mys ... =)
Clara skulle sova lite på fm så vi tog en "Sov-promenad" och hon somnade så snällt efter en stund i vagnen ... =)

Efter tuppluren så var det dags för lunch och Clara gillar mat .. hon låter så kul när hon äter för hon sitter och smackar och säger nam-nam mellan varje tugga ..  och gapar stort som en hungrig fågelunge så fort man kommer med skeden .. hi hi.

Lite senare fick hon en Majskrok och fick sitta i TV-fåtöljen. Hon älskar de där Majskrokarna, men jag har smakat en och det smakar absolut ingenting och är inte gott alls, så de får hon ha för sig själv .. =)

Nu håller jag på och packar och förbereder inför vår minisemester till Gotland. På fredag tar vi motorcykeln till Nynäshamn och tar båten över till vänner på Gotland, det ska bli jättekul. Och det ser ut som vi kommer att få riktigt fint väder med, så det kommer att bli toppen... =)


Må så gott alla!
Kram Patricia


2 kommentarer:

Nina sa...

Ja, hon får passa på att smacka medan det är tillåtet, för det förhöjer smakerna, så det gör hon rätt i :)

Vad mysigt med en hojtur till vänner! Ha det kanoners!
Kram Nina!

Lena sa...

Ja dessa majskrokar, fattar inte att de är sådan höjdare vår Nellie älskar också dessa, smakar typ papper;) Hoppas ni får en härlig mini semester och att vädret är på er sida. Kör försiktigt kram kram