söndag 12 september 2010

Födelsedagskalas...


Idag har vi haft försenat 19-års kalas här hemma... =)


Den "lilla" sonen, Alexander, fyllde år i onsdags men eftersom han var jätteförkyld och låg med feber så fick vi flytta fram det till idag.
Så i går bakades bullar och idag har jag gjort tårta...fylld med vaniljkräm och hallon...nam-nam... =)

Första kalasgästen var den finaste... lilla CLARA ... =)


Ja, mamma Ann-sofie och pappa Zebastian var ju med så klart och de är fina de med, men Clara är farmors ögonsten, och det är ju svårt att inte gå och bära på henne hela tiden...man vill ju liksom inte lämna ifrån sig henne... hi hi.

Så, nu har jag fått ladda mitt "farmors-batteri" med en massa Clara-mys, så jag klarar mig några dagar... =)

Sen under kvällen så kom mina föräldrar och syskon med familjer och grattade den nyblivne 19-åringen... =)

Och nu har sista gästerna åkt hem och kakorna packats undan och jag har landat i soffan... =)


Må så gott!!
Kram Patricia

4 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Grattis till sonen..

Härlig bild på dig och lilla söta Clara.. :-) Så mysigt att få sniffa bebis, längtar till våra kompisar har fått, mindre än en månad kvar nu..

Kram Mia

Nina sa...

Säger som Mia, härlig bild!
Claras första kalas, kanske? Grattis till Farbror Alex!
Kram Nina!

Dubbelörn sa...

Svårt att för någon att att få uppmärksamhet när det finns en sådan sötnos med på kalaset :D

Tårtan låter supersmarrig!

Kram

Skatan sa...

Undrar just när det skall kännas ofarligt att se små rara knyten...är mitt i stora tröttheten med småbarn och stök men ändå, ändå väcks någonting till liv när man ser en liten :)

Kul att hitta hit!

Anna