lördag 11 juli 2009

Tjejkväll...



Lördag, och första dagen på semestern... sååå skönt!!!
Softade lite på f.m. och sen åkte vi och köpte nytt nätverksaggregat till gubben...åskan tog hans häromdagen...vilken tur vi har, förs modemet förra veckan och nu hans nätverksaggregat...*skrattar*

När vi kom hem bakade jag muffins, både glutenfria till sonhustrun och vanliga till oss andra och så åkte vi ner till dem och kikade hur det går med deras husrenovering och bjöd på nybakade muffins...uppskattat avbrott i tapet-rivningsjobbet... =)

Sen ringde svägerskan Anne och frågade om jag ville komma ut och göra henne sällskap i stugan, hon var gräsänka då min bror o deras sån är och tävlar i Gokart hela helgen.

Så nu ska jag packa väskan och åka ut till svägerskan och mysa med henne, ta ett glas vin och snacka skit tills vi blir trötta och går och lägger oss, njuta av sjöutsikten från hennes fina växthus, för där lär vi nog ligga i varsen vilfåtölj och njuta av tystnaden och lugnet utan våra övriga familjemedlemmar... =)

Lite bilder från vår tjejkväll förra sommaren...
Hoppas ni alla har en härlig helg, även om det regnar hos många.... i alla fall här...

7 kommentarer:

Lena sa...

Så härligt det ser ut:) jag önskar dig en trevlig kväll, och att det är första dagen på din semester är väl bara ett plus..Kram:Lena

Amy sa...

Det såg härligt ut, hoppas ni har en underbar kväll. =)
Förresten så gjorde jag den varma smörgåstårtan till lunch idag, fast jag bytte baconet mot rökt kalkon. Bjöd svärföräldrarna och lillebrorsan. Inte en smula blev kvar!!!
Jättegott!!
Tack för receptet, du hjälpte mig att imponera lite på mina svärföräldrar. =)

Anonym sa...

Såå härliga bilder från tjejkvällen förra sommaren!

Hoppas verkligen du ska njuta av semestern nu och att det inte är lika blött i vår natur som det varit den sista tiden.

Kram kram Lena

Uttan sa...

Vilken bra lördag!!!!
Sååå skönt.
Ha en jätte bra kväll och hoppas Ni slipper mygg!
Kram!

hemma hos lilla mej sa...

Vilken mysig lördag.Va mysigt.Ha en underbar kväll och njut av semestern vännen kramizar ~~~~RITA~~~~.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ha en jättekul rjej kväll...det behövs...sitta o mysa o surra lite gran..ta ett par glas vin!!!Bra strt på semestern!!!!

Trevlig Helg!!
~~Kram ♥ Millan~~

Malin - Ebbas änglar sa...

Vilket ställe, förstår om du vill åka dit. Ni har väl haft regn hela dan hos er oxå förstår jag, men det kan ju faktiskt vara lite mysigt.... tända ljus, lite vin o gott sällskap. Ha en skön semester!!
Kram Mlin ^^,