tisdag 7 juli 2009

Tisdag...


I går kväll när jag jobbade så roade älsklingen sig med att börja sätta upp golvlister i trapphuset, nu när golvet är limmat och klart.


Tänk att lite lister gör så stor skillnad på helheten...och fina lister tycker jag vi har med...fina allmogelister... är jättenöjd!... =)


Tänk vilken skillnad mot den gula furutrappen med orange nålfiltsmatta och den bruna träimitationstapeten som satt där innan... ha ha ha!


Idag har jag roat mig med att fota lite saker till min och min ena svägerskas Webloppis... Klicka på bilden så kommer du dit...


Nu är det snart dags för mig att gå och göra mina timmar på jobbet. Men nu har jag nedräkning... nu är det 3 pass kvar...sen är det äntligen 5 veckor SEMESTER!!!
Oj vad jag ska måla och fixa med webloppisen då... =)

Hoppas ni alla har en härlig tisdag!!


13 kommentarer:

Nina sa...

Vad fint ni har fått! Nicke fixade ju det där galant, utan golvläggarhjälp :)

Skööönt med "bara" tre pass kvar nu! Hoppas din kropp orkar, så du kan njuta sen, när semestern börjar!

Tänker på dig!
Kramar om!
Nina

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint det blev med dina lister.Kanonsnuggt.Skönt att bara ha 3 pass kvar.Ha en mysig kväll vännen kramizar ~~~~RITA~~~~~.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina list, såna skulle jag också vilja ha. Vi har skitfula...Kollar er butik, det är så kul och se vad du lägger ut. Hoppas vovven mår bra. Kram till dig
AnnaMaria

Lena sa...

Jättefint, hoppas Rozzi mår bättre idag. härligt m semester, själv har jag en vecka kvar nu....lagom till värmen kommer igen....kanske kram kram

färg o form sa...

Tjohej!! Kanoon vackert blev det med listen, Det är det lilla som gör det stora.
Kram Hannah

Uttan sa...

Hej!
Så fint ni får det.Visst är det så roligt när det blir bra.
Ljust och fint......
Har kollat er webbloppis så fina grejer...verkar kul.
Sköt om dej!
Kram!

Photo by Maria sa...

Lister ja.. Varför tar de så lång tid.. Vi fattas på massa ställen i huset, både golv- och taklister.. men en dag så har väl även vi lister :-D

Snart semester.. SKÖNT!! Jag jobbar ju några veckor till men sen så :-)

Kram
Mia

Fröken Nattuggla sa...

Snyggt...kul att fixa till så allt blir lite trivsammare i huset...gött för dig att din semester börjar snart...har bara 1,5 vecka kvar på min nu...det går alldeles för fort tyvärr...kramiz Kicki...

Anne sa...

visst är det härligt när man har nedräkning.

du har något att hämta hos mig..;)

Kramizar Anne

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Japp, men visst är det så...listerna gör så otroligt mycket... men oftast är det de som får vänta på sig et tag!!
Fint så!

japp ..vi har med nedräkning...ska bli såååå gott..hoppas på lite sol med;)))

Kram Millan♥

Hulda sa...

Så flotte lister! De ligner på de som er i huset vi nettopp har kjøpt. Så fin kontrast mellom golvet og listverket. :) Fant bloggen din via My Lovely Things.

Lantligt i stan sa...

Så fint det blev! Vi har en liknande filtmatta här, fast knallgrön! Hu! Skulle gladerligen vilja bli av med denna jag med och göra så fint som ni gjort. Semester blir det här med om 2 dagar! Härligt!
Kram Anki

Dubbelörn sa...

Så vacker trappan blev! Men berätta hur gjorde ni, limma? Trä, laminat, parkett??

Kram